Aaloo-Qeema Paratha Recipe in Urdu

آلو قیمے کا پراٹھا

اجزائے ترکیبی۔

قیمہ  اچھی طرح ابلا ہوا  ۔ ایک کپ

آلو، درمیانے سائز کے دو عدد   ۔ ابلے ہوئے

پیاز ایک درمیانے سائز کی  ۔ باریک کٹی ہوئی

انار دانہ حسب ذائقہ ۔  باریک پسا ہوا

لال مرچ پسی ہوئی  ۔ آدھا چائے کا چمچ

نمک  ۔ حسب ذائقہ

ہری مرچیں  ۔ چار عدد باریک کٹی ہوئی

ہرا دھنیا باریک کٹا ہوا  ۔ حسب ذائقہ

سفید زیرہ ۔ ایک  چائے کا چمچ

چاٹ مصالحہ ۔  آدھا چائے کا چمچ

گرم مصالحہ  ۔  آدھا چائے کا چمچ

سویا، باریک پسا ہوا  ۔ حسب ذائقہ

مکھن  ۔ تین کھانے کے چمچ

آٹا ایک کلو  / اگر میدہ پسند ہو تو آٹے کی جگہ میدے کا استعمال کیا جا سکتا ہے

کوکنگ ائل  یا دیسی گھی پراٹھا تلنے کے لیے ۔ حسب ضرورت

بنانے کا طریقہ اور تیاری کے مراحل

سب سے پہلے قیمہ اور آلو چولہے پر چڑھا دیں تا کہ جب تک دیگر مصالحہ جات تیار ہوتے ہیں کہ اچھی طرح گل جائیں۔ گلنے کے بعد ان کو پیس کر ان کا بھرتہ بنا لیں۔ پھر دیگچی میں حسب ضرورت تیل ڈال کر اسے ہلکی آنچ پر چڑھا دیں اور تمام اشیاء پیاز، لال مرچ، ہری مرچ، انار دانہ، گرم مصالحہ وغیر ۔۔۔۔ اس میں ڈال کر دو سے تین منٹ کے لیے ان کو پکنے دیں یہاں تک کہ سب کچھ نرم ہو جائے۔ اس کے بعد ان تمام اشیائے کو آلو اور قیمے کے بھرتے میں اچھی طرح مکس کر  کے آمیزہ بنا لیں۔

تمام اشیاء کی تیاری کے بعداگلا مرحلہ ہے آٹا گوندھنے کا جو کہ روز کا معمول ہے۔ لیکن قیمے والے پراٹھے بنانے ہوں تو آٹا گوندھتے وقت اس میں نمک کے ساتھ مکھن بھی شامل کر لیں۔

اب آخری مرحلہ ہے اس آمیزے اور آٹے کو ملا کر پراٹھے بنانے کا۔ اس کے دو طریقے ہیں۔ ایک تو یہ ہے کہ سارا آمیزہ آٹے میں شامل کر  کے تھوڑی دیر فرج میں رکھ دیا جائے اور پھر ہلکے ہاتھ سے بیل کر پراٹھے بنا لیے جائیں۔ دوسرا طریقہ یہ ہے کہ آٹے کے پیڑے علیحدہ سے بنا لیں۔ ایک پراٹھے کے لیے دو پیڑے بنائیں جو عام پیڑے سے سائز میں قدرے چھوٹے ہوں۔ ان پیڑوں کی دو روٹیاں بنا لیں۔ اب ان دونوں کے درمیاں وہ آمیزہ اچھی طرح پھیلا کر اس بھر لیں کہ یہ دو روٹیاں دو تہیں بن جائیں۔ اب اس روٹی کو احتیاط سے گھی میں تل لیں ۔ آپ کا پراٹھا تیار ہے۔

ہر قسم کے پراٹھے کو پیش کرنے کے لیے چٹنی کا ساتھ پراٹھے کی لذت بڑھا دیتا ہے۔ چٹنی کی ترکیب انتہائی آسان  اور سادہ ہے۔ ہری مرچ چار عدد، خشک دھنیا دو چائے کے چمچ اچھی طرح پیس لیں اور دو کپ دہی میں شامل کر لیں۔ بہترین چٹنی تیار ہو جائے گی۔

Related posts:

About redrose64

One comment

  1. mazyyyyyyyy k lag rhe hai

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Scroll To Top
Content Protected Using Blog Protector By: PcDrome.